?2 Hati Boleh Buat Aku Gila :'/?
15.8.12 | 16:22 | 0 love drops
yaya . that's rite ! --'


Assalamuallaikum dan hye :) lamanya tak update blog . HAHA . Takda idea mau update pasal apa . Lagi pun , tahun ne , adalah tahun paling huru-hara selama aku hidup . HAHA . PMR ? ohhh no . Tak lama lagi . Gila-2 --' Aku belum prepare 100% lagi . Menyesal tak study awal-2 tahun . Grrrrrr ! --' Tak pa , kena struggle dah dari sekarang . HEHE :D Harap sempat . Hri ne nak citer pasal perasaan yang buat pertama kalinya aku alami :/ HAHA ! Nampak mudah jak kan masalah 2 Hati ne ? Tapi seriously susah --'


Oke . Mulakan cerita . Semenjak kebelakangan ne , aku semakin renggang dgn ex ku . Siapa-2 yang tau siapa , itu la tu orgnya :3 Tak sangka sangat . Suddenly , dalam masa-2 kami renggang ne . Hadir someone dalam hidupku . Actually , kami dah lama kenal . Cuma , dah 2 tahun tak berhubung . Tetiba rapat blk tahun ne . Bermula dari study group :) Tak tau la , tiba-2 jak time ptg tu , aku ajak dea dgn kawan ku lg sorang study sama-2 . Start dri situ kami rapat . Hari-2 study sama-2 . Semakin rapat la . Dan tanpa ku duga , dea masuk dlm hatiku slowly .


Dea baik . Baik sangat :') Semenjak tu , aku dah mula dua hati :'( Aku sayang dorang dua . Sebab tu tak tau mau pilih siapa . Aku rasa dua minggu aku gila sebab masalah ne . Sekejap kapel dgn ex ku tu . Lepas 1 hari , break lgi . Lepas tu kapel lg dgn budak tu . Lepas tu break lgi . Aku kapel lg blk dgn ex ku . Haih --' Teruk kan ? Aku delima habiss time tu . Tapi alhamdulillah . Aku dah dapat keputusannya . Aku harap ne yang terbaik . Amin :) Terima Kasih Ya allah , kerana berikan hamba petunjuk :') Harap aku bahagia sama dea sampai bila-2 . Amin :') Oke la . Byebye :) Assalamuallaikum .

Hearts, misz everlast

? Past