?Kau segalanya untukku :)?
18.6.12 | 17:56 | 0 love drops
salam and hye blo0gie . setelah sekian lama aku nda update blog . sebab xda idea mau post psal apa . entry kali ne , nak crita pasal c dea yg bererti dlm hidupku . dea antara org yg aku sayang dan selalu bagi aku semangat :D

oke . starts here ;)
aku pnggil dea Capital J (: dilahirkan pada 16 Julai 1997 . nxt month bday dea . awaaa ! ;) hehe . merupakan ank ke tiga drpada 3 org adk bradik . ank bongsu ^^ ndada abg , ndada adik . cuma ada kakak yang comel dua orang . kami bersama tanpa di duga :D hehe . aku nda pena terfikir aku akan memiliki someone yg aku x prnh kenal lngsung sblum ne . hehe . ex-2 ku smuanya ada stage . first kenal2 , pastu kawan , pastu bru kapel . tp dea ne lain :') lain sngt ! aku mmng lngsung x knl dea .first time yg dea tegur aku tu , tu lah kali pertama kami kenal :D and itu jgk lah kali pertama aku tengok dea .

kami bersama dah 1 tahun 3 bulan sejak 16 Mac 2011 . hehe . jujur . selama pengalaman aku b'kapel , ne lah boy prtama yg pling lama . nda sngka hubungan ne bertahan lama mcm ne . alhamdulillah :) aku harap dea 'CINTA SAMPAI SYURGA' ku . Amin . tapi , dea blum jadi milik ku sepenuhnya . nda pa . kenal2 dulu . hehe . dea ne caring , loving , kind (: paling aku suka pasal dea , time dea marah and time dea ketawa :) HAHA ! itu yg buat aku syg sngt sama dea . hewhew ;D benda tu selalu wat aku senyum sndiri :D

harap-2 hubungan ne kekal smpi akhir hayat kami . Amin :) " Ya Allah , jika dea teman hidup & pemimpin yg telah engkau takdirkan utkku , jgn jauhkan kami . tapi jika dea bukan milikku , aku pasrah Ya Allah , tapi aku mohon berilah dea jodoh yg jauh lbh baik dari aku jika aku bukan utknya , Amin " tapi sejujurnya , aku terlalu sygkan dea :'( tapi aku nda bole lawan takdir jika dea bkn milikku . aku hanya mampu berserah kepada yg maha kuasa . THE END -
P/S : I L Y ;) ♥


Hearts, misz everlast

? Past / Future ?